Zaslat.cz recenze: Jak funguje inovativní platforma na zasílání balíků a jaké jsou její ceny, výhody i nevýhody zjistíte právě zde.
Pokud si zboží z některého z téměř 51 000 e-shopů objednáme, prostě si vybereme některou formu dopravy, obvykle tu nejlevnější, někdy tu, se kterou máme nejlepší zkušenosti, a je to.
Co však dělat, když chceme poslat balík my? Postavit se do fronty na poště rozhodně není jedinou možností, kterou máme.
A jednou ze služeb, která dokáže náš problém vyřešit, je platforma Zaslat.cz.
Recenze na tuto službu vám přiblíží, co od služby čekat, jaké jsou její výhody i nevýhody.
Pro koho služba Zaslat.cz je a jak funguje?
Služba Zaslat.cz se prezentuje jako revoluční přepravní služba. Je to však spíše platforma, umožňující jednoduše poslat balík přes některého z dopravců v portfoliu Zaslat.cz.
Recenze na službu si klade za cíl nejen vysvětlit, jak tato služba funguje, ale i kde jsou její silné, nebo naopak slabé stránky.
Skutečně potřebujeme prostředníka při zasílání balíků?
Pravdou je, poslat balík přes Českou poštu nemusí být vždy možné či výhodné.
Domlouvat se na jediném balíčku či nepravidelných zásilkách s velkými přepravnými společnostmi je zbytečně složité, mnohdy drahé, či dokonce z různých příčin nemožné.
Platforma pro zasílání balíků Zaslat.cz funguje jako pomoc při zasílání balíků soukromými osobami, nebo podnikateli s malými a nepravidelnými zásilkami.
Firma má s různými přepravci uzavřené speciální smlouvy, díky čemuž může nabídnout zákazníkům lepší ceny, než na které by dosáhly při přímém jednání s těmito přepravci.
Ale jak naše Zaslat.cz recenze zjistila, nemusí to platit ve všech případech. Často je tak dobré si ceny prověřit.
Zaslat.cz tedy funguje jako prostředník mezi odesílatelem jako zákazníkem a přepravní společností.
Nabízí služby s přidanou hodnotou, které zjednodušují zaslání balíku, rovněž výhodné ceny zasílání na základě objemových smluv.
Podrobnosti o fungování Zaslat.cz
Pořád nevíte, proč tuto službu využívat?
Její rozmach nastal během koronaviru, kdy zásilkové firmy nestíhaly a často jsme nemohli kvůli karanténě opustit byt, abychom balík poslali některým z tradičních způsobů.
Služba se v roce 2020 rozjela na plné obrátky a jen v tomto roce obsloužila přes 100 000 zákazníků.
Loni se už firma mohla pochlubit jedním milionem doručených balíků. Tato data o sobě firma sama prezentuje a nevychází z prověřených statistik.
Zákazníci službu využívají díky snadné přehlednosti při výběru formy zaslání, díky dobrým cenám, které jsou vždy předem dané, též proto, že díky službě dovedou vyřešit zasílání balíků do zahraničí.
Což bývá problém, služba bývá předraženou, nebo jsme odmítnuti přepravcem z jakýchkoliv důvodů.
Se Zaslat.cz je to jiné.
Službu zahraničních balíků však lze využít i reverzně. Zaslat.cz váš balík vyzvedne v zahraničí a doručí jej na vámi uvedenu českou adresu.
Co požaduje služba pro správné a rychlé doručení balíku adresátovi?
Na této stránce s nejvýhodnějším doručením balíku z pohodlí domova vyplňujete základní údaje, jako je adresa odesílatele, adresa příjemce, rozměry a hmotnost balíku a termín vyzvednutí.
K tomu též pojištění a případné dobírkovné. Formulář je přehledný a stručný, jako zákazník nenarazíte na část, s jejíž vyplněním byste měli problém.
Následuje pak volba přepravce, přes kterého vám Zaslat.cz zajistí doručení vámi zasílaného balíku. Tady si je již nutné všímat podrobnosti.
Zaslat.cz recenze zjistila, že cena zaslání balíku se liší podle preferované rychlosti doručení, ale taktéž podle místa a způsobu, jakým si zvolená přepravní firma balík vyzvedne.
Samotné ceníky najdete pro zaslání na Slovensko i do dalších zemí. Obecně je možné přepravu zajistit kamkoliv ve světě.
Pokud byste po těchto cenách pátrali u jednotlivých přepravců, zabralo by vám to enormní množství času. Přitom rozdíly jsou obrovské.
Malý balíček do 10 kg vás může vyjít 280 Kč s jedním dopravcem s přepravou ze sběrného místa nebo také 1883 Kč přes jiného dopravce.
Poslat balík lze i s dobírkou. Za dobírku se připočítává cena cca 45 Kč. Přesněji se odvíjí od konkrétního dopravce, kterého si zákazník pro přepravu své zásilky v rámci služby Zaslat.cz zvolí.
Na svůj účet pak odesílatel balíku s dobírkou získá peníze za dobírku do 14 dnů od vyzvednutí a uhrazení dobírky adresátem.
Přehlednost cen zásilek přes jednotlivé dopravce je jedním z top benefitů služby. Zaslat.cz uvádí vždy všechny ceny, včetně DPH.
Služba je totiž orientována spíše na soukromé osoby a menší firmy, které mnohdy nejsou plátci DPH.
Zaslat.cz recenze nezjistila možnosti slev za větší objemy zásilek. Za první zaslanou zásilku služba dlouhodobě nabízí slevu 15 % jako benefit za registraci nového zákazníka k odběru e-mailů.
Z naší Zaslat.cz recenze plyne i to, že ne vždy musí být tato služba cenově výhodnou, i když ve většině případů je.
Může se stát, že pro vás bude výhodnější poslat balík standardně Česko poštou, případně využít Zásilkovnu, která sbírá balíky na svých pobočkách pro vyzvedávání, a poslat zásilku je tak pro zákazníky velice jednoduché.
Nevýhodou může být přeplněnost těchto sběrných a výdejních míst, k čemuž běžně dochází v na zásilky frekventovaných obchodních roku, zejména před Vánocemi.
Existují však i případy, kdy díky Zaslat.cz pošlete zásilku třeba za pouhých 20 % ceny nabízené stejným dopravcem napřímo.
Recenze Zaslat.cz pro firmy
Jak už bylo párkrát zmíněno, služba rozhodně není pouze pro soukromé osoby. Výhodnou může být též pro malé firmy.
Právě ony mají při jednáních s velkými přepravci problém. Nejsou pro ně co do přepravovaných objemů zajímavé, takže se jim nedaří domluvit si dobré ceny.
Výhodnější cenovou nabídku jim, jak zjistila Zaslat.cz recenze, může nabídnout právě tato služba.
Na rozdíl od velkých přepravců nevyžaduje Zaslat.cz po firmách garantované objemy přepravených zásilek.
I u této služby sice máte ceny zásilek závislé na objemu, ale máte si na ně možnost sáhnout, i pokud neplníte mnohdy nesmyslně vysoké garantované objemy.
Individuální ceníky pro firmy nejsou zveřejňovány, jsou vždy na osobním jednání mezi firmou a službou.
Zákaznický účet u služby
Službu Zaslat.cz lze využít jednorázově i používat opakovaně. V obou případech se vyplatí registrace ke službě.
Předně tak máte na výběr ze širšího balíčku přepravních služeb, avšak nejen to.
Můžete si zde vést adresář kontaktů adresátů, využívat hromadný import zásilek, k dispozici vám budou pokročilejší statistiky a přehledy.
Podnikatelé navíc mají možnost platby jednou měsíčně na fakturu. Zákaznický účet je přitom neplacená služba.
Správné zabalení zásilky je nutné
Zaslat.cz spolupracuje s několika přepravními firmami, proto se snažila dát dohromady jednotný způsob balení přepravovaných zásilek, který bude odpovídat každé z nich.
Zajímavými požadavky jsou, že zásilka musí být schopna snést vibrace na kolečkových přepravních vozících, musí vydržet bez poškození pád z metrové výšky a snést až pětinásobné zatížení ve srovnání s vlastní hmotností.
Firma též doporučuje vnitřní prostor krabic vyplnit výplní až do 5 cm tloušťky kolem všech stěn krabice.
Klopy by měly být přelepeny kvalitní širokou páskou, kartony je zapotřebí používat nepoškozené a odstranit z nich veškeré dřívější přepravní informace související s využitím krabice u předchozí zásilky.
Služba nedoporučuje balení zásilek do černých fólií, které znemožňují čtení štítku na zásilce.
U mnohých přepravných společností jsou pak tyto zásilky vyřazeny jako atypické, nehodící se pro přepravu. Případně zaplatíte až dvojnásobek ceny za přepravu.
Všechny tyto požadavky je nutné splnit pro úspěšnou reklamaci při dopravě způsobeného poškození zásilky. Nestačí označení zásilky nápisem „křehké“.
Jak na reklamaci zásilky?
Zaslat.cz recenze nemohla opomenout ani možnosti řešení reklamace. Zajímalo nás, s kým vlastně zákazník služby reklamaci řeší.
Se službou Zaslat.cz, nebo s konkrétní přepravní službou, kterou si pro doručení zásilky vybral?
Popravdě jsou reklamace největší slabinou celé služby. Obecně s ní bývají zákazníci spíše spokojení.
Služba je pouhým prostředníkem, a tak je řešení reklamací velice složité. Řešit reklamaci je nutné skrz tuto společnost. Žádný rychlý proces však nečekejte.
Navíc je dobré vědět i to, že reklamační podmínky jednotlivých přepravců jsou extrémně složité, navíc s již zmíněným požadavkem na zcela perfektní zabalení balíku.
Při reklamaci ztraceného či poškozeného balíku je nutné podat reklamaci do 3 dnů. Vždy ji uplatňuje odesílatel.
Reklamace se podává na formuláři přepravce. Odesílateli nesmí chybět potvrzení o převzetí balíku pro přepravu.
Zákazníkovi je v případě uznání reklamace uhrazena cena za zboží bez DPH. Žádné náhrady ušlého zisku si uplatnit nejde.
Zkušenosti se službou
Služba má vysoké procento spokojených zákazníků.
Ti si pochvalují zejména spolehlivost, rychlost a cenu dodání.
Zkusit službu lze i prostřednictvím mobilního telefonu
Služba Zaslat.cz má rovněž mobilní aplikaci vhodnou jak pro Android, tak pro iOS.
Zaslat.cz recenze hodnotí právě mobilní aplikaci jako nejméně povedenou část celé služby.
Služba vyžaduje vícenásobné zadávání údajů, některé funkce služby na mobilním telefonu nefungují a tlačítko back raději vůbec nepoužívejte.
Aplikaci vám minimalizuje na pozadí. Rozhodně je pro objednání služby lepší použít standardní formulář přes webové rozhraní.
Souhrn zkušeností: výhody a nevýhody
Výhody Zaslat.cz
- Zajímavá možnost odeslání balíků pro jednotlivce a menší firmy.
- Služba přijede pro balík, nebo lze využít velkou síť sběren zásilek.
- Možnost získat lepší ceny u přepravců.
- Vynikající webové rozhraní se snadným způsobem odeslání zásilky.
Nevýhody Zaslat.cz
- Mobilní aplikace má některé nedostatky.
- Složitější proces případné reklamace.
FAQ
Jak poslat balík z domova?
Jděte na stránky Zaslat.cz, zadejte místo svého domova (kde balík vyzvednout) a kam doručit. Vložte doplňující údaje o balíku (váha a rozměry) a pošlete balík z domova.
Jak nejrychleji doručit zásilku?
Pokud na webu Zaslat.cz zadáte potřebné údaje o zásilce, tak si ihned můžete vybrat z několika dopravců s časy pro nejrychlejší doručení zásilky.
Jak nejlevněji poslat velký balík?
Nejlevnější cenu získáte porovnáním. Zadejte zde rozměry velkého balíku a vyberte si z nejlevnějších nabídek.
Jak nejlevněji poslat balík do zahraničí?
Pomocí služby Zaslat.cz pošlete také nejlevnější balík do zahraničí. Stačí uvést údaje o balíku a vybrat si tu nejlevnější nabídku.
Jak poslat balík např. do Německa, Polska, Francie, Itálie či USA
Služba Zaslat.cz umožňuje zaslání balíku do zahraničí. Zvolte si konkrétní zemi a vyberte si tu nejlepší nabídku pro poslání balíku do zahraničí.