TIPY A ZAJÍMAVOSTI

XTB představuje Zlatana Ibrahimoviće jako nového globálního brand ambasadora

Společnost XTB, globální fintech nabízející online platformu pro investování a mobilní aplikaci, oznámila nového globálního ambasadora značky – bude jím fotbalová ikona Zlatan Ibrahimović.

Legendární hráč se představí v dosud největší marketingové kampani XTB propagující širokou škálu investičních řešení na 14 trzích po celém světě včetně Česka.

Zlatana Imbrahimoviće není třeba představovat.

Je obecně považován za jednoho z nejlepších fotbalových útočníků světa, známého a respektovaného pro svou jedinečnou techniku a akrobatické voleje.

Za touto strhující osobností se skrývá jeden z nejlepších hráčů všech dob – fotbalová ikona, která vstřelila víc než 570 gólů a zajistila 14 mistrovských titulů ve čtyřech zemích.

Jeho profily na sociálních sítích v současnosti sleduje více než 120 milionů lidí z celého světa.

Úspěch ve sportu i v investování závisí na sebedůvěře, disciplíně a nezlomném odhodlání, proto jsem se rozhodl spojit se s týmem XTB,“ řekl Zlatan Ibrahimović.

Spolupráce se Zlatanem Ibrahimovićem je přirozeným rozšířením marketingové strategie XTB, která propojuje svět profesionálních sportovců s oblastí investování a financí.

Zlatanovo charisma, disciplína a energie se dokonale shodují s podstatou XTB a já jsem nesmírně nadšený, že je naším globálním brand ambasadorem,“ řekl Omar Arnout, generální ředitel XTB. „Zlatan se stal jedním z nejlepších fotbalových hráčů na světě díky tvrdé práci a oddanosti, což je podobná cesta, jakou jsme si v posledních dvaceti letech prošli my. Z tohoto partnerství jsme opravdu nadšení a jsme si jisti, že nám pomůže pozvednout značku na zcela jinou úroveň,“ dodal Arnout.

Nový brand ambasador bude debutovat v dosud největší marketingové kampani společnosti, která propaguje širokou škálu investičních produktů nabízených na online platformě a v mobilní aplikaci XTB.

Kampaň představí nový positioning „Kde vaše peníze pracují“, který má odlišit nabídku XTB od konkurence a ukázat zaměření společnosti na jednotlivce hledající způsob, jak své peníze efektivně využít, ať už aktivně, nebo pasivně.

Multikanálová kampaň se Zlatanem Ibrahimovićem bude v Česku spuštěna v televizním vysílání, outdoorových reklamách, online prostoru a v menší míře i v tištěných médiích a rozhlase. Kromě ČR současně poběží na 13 dalších trzích po celém světě skrze obdobné kanály včetně VOD platforem a televizního vysílání v Polsku, na Slovensku, v Rumunsku a Portugalsku,“ dodal Michael Kopta, marketingový ředitel XTB pro Česko, Slovensko a Maďarsko.

 

Redakce

Nejnovější články

Tesla a Robotaxi: Opravdu revoluce, nebo jen další slib?

Minulý týden proběhla akce, která by mohla být zlomovým okamžikem v našem chápání automobilů. Americká…

3 dny před

XTB spojuje investování a platby. V aplikaci XTB je nyní k dispozici multiměnová karta

Společnost XTB, globální fintech nabízející investorům okamžitý přístup na finanční trhy, integruje ve své aplikaci…

1 týdnem před

Čínské akcie: přichází obrat po letech strádání?

Poslední desetiletí bylo pro akciové trhy obecně velmi příznivé. Neplatilo to však pro celý svět.…

2 týdny před

Íránský útok na Izrael může zvýšit ceny ropy, zlata, benzínu a nafty

Hlavní geopolitickou událostí týdne byl raketový útok Íránu na Izrael, při kterém byly vypáleny stovky…

2 týdny před

94 fungujících tipů, jak vydělat peníze [2024]

Jak vydělat peníze? Vydělávání peněz dodnes zůstává jednou z nejpalčivějších otázek, které lidé čelí. Naštěstí…

2 týdny před

11 prověřených tipů, kde vzít peníze [a nekrást]

Kde vzít peníze a nekrást? Jestliže hledáte způsob, jak získat více peněz, dobrá zpráva je,…

2 týdny před